Saya MaSIh dISinI.

3:15 PM


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَانِ الرَّحِيْمِ

dah lama tak menulis kat sini..dah berbulan-bulan lama rasenya.(: rindu untuk menulis tp tugas sebagai seorang pelajar mesti lebih diutamakan..hari nie tiba2 rasa nak menulis kat sini..takde pape yg nak diceritakan sebenarnya.sekadar menulis utk memberitahu yg blog nie masih ada.(: insyallah kalau ada kesempatan dan kemudahan sy akan terus menulis di sini lagi agar kita boleh berkongsi apa yg baik untuk kita semua.semoga usaha sy ini bkn satu usaha yang sia-sia.insyallah

selepas brcuti panjang setelah tamat alam persekolahan,alhamdulillah kini sy brjaya menyambung pelajaran sy ke peringkat yg lebih tinggi..

usaha di sini tidak semudah disangka.bila org mula brtanya "mcm mana belajar.?senang tak.?" agak kelu lidah ini untuk brbicara..walau mulut brkata semuanya baik2 sahaja tapi hati ini selalu brkata sebaliknya..

dalam menuntut ilmu segalanya memerlukan pengorbanan,usaha yg berterusan dan amalan yg brpanjangan..dlm kesulitan menuntut ilmu hati ini perlu sentiasa dekat dengan AR-RAHMAN..agar semua urusan ini diberkati dan diredhaiNYA.

tp inilah yg dikatakan ujian..semakin hati ini dekat dgn penciptanya.semakin bertambah ujian dan dugaan yg diberi..

insyallah sy akan terus berusaha disini sebelum pergi untuk perjalanan seterusnya..semoga urusan ini terus dibantu dan dipermudahkan olehNYA..

semoga doa kalian juga sentiasa mengiringi sy disini..










-SAYABUDAKBARUBELAJAR-

You Might Also Like

1 comments

  1. go go syafiq! percayalahh yang kauu boleh buat, Insya ALLAH :) betulkan niat dan sentiasa ingat sebab apa kita belajar. then Allah will make your much much more easier. doakan aku jugak! :)

    ReplyDelete